baatsman Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Synes blått er mest diskre. Tøfft er det også. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
lassal Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Til Saltkjelen: Fint hvis du hadde hatt noen bilder å vise oss, eller om du vil sende meg en IM ville det vært fint. Jada, bilder har jeg. Legger ved to stk som gir et visst inntrykk. Jeg lå på en meget fin øy i oslofjorden hvor det var forholdsvis grunt. Gud bedre og pent det var å se bunnen av vannet og livet under. Knallstilig! Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Hva med grønt? Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 det der er jålete ja , men fint som f... synes nå jeg. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Mouche Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Jeg tok for noen år siden og malte lyspærene på juletreet ute i en blåfarge, hadde sett dette gjort mange steder i USA for en del år siden og syntes det så ganske tøft ut. Jeg kan vanskelig påstå at nabolaget delte min entusiamse og en morgen så var plutselig alle lysene borte. Bare et lite "hint"! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.