roaldbj Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Seatronic har nok feilaktig tekst på sin firkantede gassgrill. Men prisen kan være korrekt, dvs atskillig billigere enn hos Swang. Jeg har den firkantede og er godt fornøyd med den. Gassen kommer ut på begge sider av et langt rør, slik at det blir varme på hele grillflata. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Jeg får hive meg på jeg også og anbefalle grillen. Jeg har den fast montert på flybridgen, kallesjen går over... Men jeg vurderer å skaffe overgang til vanlige flasker, hva trenger jeg? Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Bare en liten adapterenhet. Skal se om jeg finner bilde. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 Slik ser adapteret ut. Jeg kjøpte mitt fra Seatronic. Jeg bruker komposittflaske til grillen Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 (redigert) Magmas hjemmeside er vel verdt et besøk. Vi har kjelesettet deres ombord. Det anbefales! Redigert 6.Juli.2009 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2009 (redigert) Jeg har den runde Magmaen, tror ikke jeg kan bruke den overgangen du viser til. Kikker litt på hjemmesiden til Magma og finner noe som heter "Camping gaz canister". Fant noe mer i denne manualen, ser ut som at regulatoren er annerledes også... Redigert 6.Juli.2009 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trollmor Svart 19.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juli.2009 Hei igjen. ser at tråden min har fortsatt og at det har kommet nye kommentarer. Vi ønsker å kjøpe en Magma grill til sommerferien vår. Har fått mange gode idèer nå. Skal kontakte Seatronics i morgen. Vi har lyst til å kjøpe den runde varianten. Ser at Swang har to størrelser men Seatronics har bare en. Den er 36 diameter. Vi er to voksne, en sulten ungdom og et barn. Er denne grillen stor nok til vår famile? Hva har dere andre? Håper noen ser denne og svarer før i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Juli.2009 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2009 Jeg har den runde modellen med rekke feste, ikke party utgaven men den minste. Vi griller ikke så ofte flere enn 2 men tror ikke det er noe stort problem. Jeg kjøpte også adapteret som roaldbj la ut lengre oppe her og kan nå benytte vanlige flasker. Sitér dette innlegget Link to post
trollmor Svart 22.Juli.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2009 (redigert) Hei Frøken Fryd. Takk for svar. Ser at du også er en natteravn. Nå er grillen bestilt og vi drar på tur til helgen. Tusen takk for hjelpen til dere som har svart. Båtforum er kjekt å ha. : : Redigert 22.Juli.2009 av trollmor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
W33S Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 Noen som har svar på Trude III¨s spørsmål over - hvor kan en få tak i gassbeholdere med "Camping Gaz" kobling (CV-470)? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 13.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 13.Juni.2010 (redigert) Noen som har svar på hvor kan en få tak i gassbeholdere (CV-470)? Velg og vrak. http://verden.abcsok.no/index.html?q=Gassboks+CV470+&lr=lang_no&x=32&y=15 http://verden.abcsok.no/index.html?q=CV-470&lr=lang_no&x=36&y=20 Redigert 13.Juni.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
W33S Svart 17.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2010 ...velg og vrak.... Vel, ikke så enkelt i Oslo-området. I følge importøren skal Intersport ha disse. Ingen av Intersport butikkene i Asker/Bærum hadde den. Videre skulle Europris butikkene ha den. Heler ikke noen av Europris butkkene i A&B har. Videre til Anton Sport og G-sport. Heller ikke de. Endte med å ringe Swang som er importør av Magma. De har og var overrasket over tilgjengeligheten av Gampingaz hurtigkobling. Noen med konkrete erfaringer på Sørlandskysten og/eller Svenskekysten? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2010 (redigert) ja slik er det å bo i utkanten. Men du fikk da en også denne linken Sunwind Gylling AS67 17 13 70Rudssletta 71 /75, 1351 Rud Telefon: 67 17 13 70 Ventilboks 450 gram CV470 Plus Veiledende pris kr. 97,- Art.nr: 470470 Redigert 18.Juni.2010 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.