Sun Flyer Startet 14.September.2008 Link til dette innlegget Startet 14.September.2008 Hei, Tidligere var det et firma som het skum tek som var lokalisert på Øvre Korskirkealmenning. Disse solgte veldig gode madrasser som de tilpasset båten rimelig. Siden firmaet ikke er der lenger, lurer jeg på om de har sluttet eller om de bare har flyttet? mvh Viggo Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Frøken Fryd Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Jeg så også etter disse men dro til Zorba i Åsane og fikk skjært ut skummadrasser. Sitér dette innlegget Link to post
Åsabu Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 De het Skumplast A/S. Men har ikke peiling på hvor de ble av..... Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 14.September.2008 Link til dette innlegget Svart 14.September.2008 Zorba i Åsane er eit godt alternativ, men betydeleg dyrare, så vidt eg hugsar... Ved søk på orda skumplast og bergen, dukkar stadig opp Fritidssøm i Sandviksboder 73 A og Askøy grovsøm i Florvåg. Kanskje dette kan vera noko? Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.