kællen Startet 15.September.2008 Link til dette innlegget Startet 15.September.2008 (redigert) Er det noen her som har kjennskap til denne, og kan si litt om den. Eventuelt andre anbefallinger. Tusen Takk for svar. http://www.gpsbutikken.no/site/GPSpåsjøen/...NO/Default.aspx Gått litt fort i svingen her ja, plotteren skal sitte i en joda 24, og hva jeg er ute etter vet jeg strengt tatt ikke, da jeg kun har vært borte i en liten handhold en tidligere garmin76cs som jeg bruker overalt. men kunne tenke meg litt større skjærm i båten, samt at jeg likte at den kan kobineres med ekkolodd. Kommentar fra moderatorHallo. Du fikk redigert tittelen, men jammen har du redigert den tilbake. Kvalifiserer til stengning, men jeg retter nok en gang. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig skal ha meg kartplotter .For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette Redigert 15.September.2008 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Hadde jo vært greit å vite hva "denne" er... og hva du trenger av muligheter... Forøvrig bruker jeg en Garmin 420S. Den er jeg godt fornøyd med til mitt bruk. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Tintin Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Kartplotter er definitivt en fin ting. Hvis du sier noe om hvilken båt du har (det vil si noe om hvilket miljø utstyret skal overleve i), ønsker om størrelse etc, så får du nok mer konkrete svar :) Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
Bützfleth Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Ser ut som om han har en Joda 24... Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 (redigert) Som sagt har jeg en 420S, og så langt jeg vet er forskjellen mellom 420S 0g 520S at 420S har en litt mindre skjerm og koster omtrent det halve. Jeg er fornøyd med min og har ikke noe problem med å anbefale den til andre som har behov for en plotter i den størrelsen. Garmin 420S fra Maritim.no TrondT red. 520'en får du billigere andre steder, feks seatronic.no eller malfix.no (ned mot 5500.- i prislistene) Redigert 15.September.2008 av TrondT (see edit history) Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hansi Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 (redigert) En Garmin 525 med norsk meny får du kjøpt i USA til 4000 kr inkludert frakt til Norge. Er plotter uten ekkolodd funksjon. Skal du ha ekkolodd blir det noen hundrelapper ekstra. Kart kommer i tillegg. Er godt fornøyd med min 525 som er montert i en skjærgårdsjeep. Skjermen er klar og fin selv i sollys. Redigert 15.September.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 har selv 525s og er veldig fornøyd .. valgte 525 fordi den har bedre skjerm enn 520 .. søk på ebay etter 525s så finner du en god pris , der har de også kart . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.