Jump to content

Garmin GPSMAP 520s, erfaringer? Evnt. andre anbefalinger?

kællen

Recommended Posts

Er det noen her som har kjennskap til denne, og kan si litt om den.

Eventuelt andre anbefallinger.

Tusen Takk for svar.

http://www.gpsbutikken.no/site/GPSpåsjøen/...NO/Default.aspx

:confused:

Gått litt fort i svingen her ja, plotteren skal sitte i en joda 24, og hva jeg er ute etter vet jeg strengt tatt ikke, da jeg kun har vært borte i en liten handhold en tidligere garmin76cs som jeg bruker overalt. men kunne tenke meg litt større skjærm i båten, samt at jeg likte at den kan kobineres med ekkolodd.

Kommentar fra moderatorHallo. Du fikk redigert tittelen, men jammen har du redigert den tilbake. Kvalifiserer til stengning, men jeg retter nok en gang.

Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden.

Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet.

Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig skal ha meg kartplotter .

For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt Etikette

Redigert av Ingar (see edit history)

Som sagt har jeg en 420S, og så langt jeg vet er forskjellen mellom 420S 0g 520S at 420S har en litt mindre skjerm og koster omtrent det halve.

Jeg er fornøyd med min og har ikke noe problem med å anbefale den til andre som har behov for en plotter i den størrelsen.

Garmin 420S fra Maritim.no

:flag: TrondT

red. 520'en får du billigere andre steder, feks seatronic.no eller malfix.no (ned mot 5500.- i prislistene)

Redigert av TrondT (see edit history)

Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC

Barracuda 30 :-)

En Garmin 525 med norsk meny får du kjøpt i USA til 4000 kr inkludert frakt til Norge. Er plotter uten ekkolodd funksjon. Skal du ha ekkolodd blir det noen hundrelapper ekstra. Kart kommer i tillegg. Er godt fornøyd med min 525 som er montert i en skjærgårdsjeep. Skjermen er klar og fin selv i sollys.

Redigert av Hansi (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...