Crescent 535 HT Startet 15.September.2008 Link til dette innlegget Startet 15.September.2008 Jeg vil ha en båt som kan ligge ute hele året, med lukket cockpit og selvlensende dekk. Skal kunne ligge uten kalesje. Samtidig skal den være en fin turbåt på fine sommerdager. Noen tips? 28-32 fot (eller deromkring). Trenger ikke gå så raskt. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Viksund 990 combi f.eks? Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 vi har en viksund 990, familien har eid den i 23 år, siden ny. har alltid lagt ute hele året, og tåler det fint :) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 https://baatplassen.no/bildearkiv/2/2399/img_0496.jpg Hva med denne da , litt over den summen du snakker om . Men så trenger du ikke noe mer ombord heller , den er så godt som komplett når det gjelder utstyr og resten ombord . Kjempe plass ,- lukket båt - FB i fine sommer dager - ++++ dette er er en stor 30 foter og masse båt for penga .Siste 2 åra så har jeg pussa opp det meste ombord, satt inn masse utstyr . Så her for du en kjempe båt til en ok pris . Er du mere intresert så send en IM , så skal du få lista over ting som er gjort og montert inn siste 2 åra . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
westbas 89 Svart 15.September.2008 Link til dette innlegget Svart 15.September.2008 Halco 29,finnes både som halv,og helplaner ogmed eller utenFB. Sitér dette innlegget Link to post
Crescent 535 HT Svart 16.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Flott båt, Tine III! Hva er det for noe? Litt annerledes enn det vi hadde tenkt, jeg heller mer mot f.eks. Viksund 990 som var nevnt her. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Flott båt, Tine III! Hva er det for noe? Litt annerledes enn det vi hadde tenkt, jeg heller mer mot f.eks. Viksund 990 som var nevnt her. Det er en Årø 30 foter med AC og FB . Det er kjempe plass i den , mye båt for penga her og mye utstyr mye nytt utstyr . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sira Svart 16.September.2008 Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Har gode erfaringer med Kragerø 32. Helt lukket båt uten kallesje Priser fra 400000 til godt oppunder 600000. Spørs på hvor pent eksemplar det er. Vanskelig å få tak i ser jeg på nettet. Det er kun produsert 52 eksemplarer av Kragerø 32. Den ble levert som Unic som min på bildet ,samt Flybridge og HT. Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Crescent 535 HT Svart 16.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.September.2008 Litt mer uteplass er å foretrekke. Jeg så en Marex 32 med selvlensende bakdekk. Det er saker det! Vi må jo kunne fiske på en ordentlig måte Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.