OT-flyktning Startet 15.September.2008 Del på Facebook Startet 15.September.2008 For en del år siden eide vi en stearinlysholder i glass hvor stearinlyset fløt i et glassrør. Jo mer lyset brant ned, jo lettere ble det jo og jo lenger kom den opp av vannet. Utrolig smart syntes jeg og nå er jeg allerede i lang tid på jakt etter noe slikt til båten. Men finner ingenting i butikker. Noen som vet? Legger til: til båten bør den være i messing eller RF og til å montere på veggen Sitér dette innlegget Link to post
Masterstudenta Svart 15.September.2008 Del på Facebook Svart 15.September.2008 (redigert) Heisann. Jeg kjøpte en slik på IKEA for ikke lenge siden. Men den var laget kun i glass. En beholder og en slags glass spiral inni som holder stearinlyset opprett. Beholderen skal da fylles med vann og sørge for at lyset flyter oppover ettersom det brenner opp... Så da ville jeg kikke der først. De har den sikkert enda. Og et feste i messing eller rustfritt burde vel ikke være vanskelig å få laget... Redigert 15.September.2008 av Studenta (see edit history) Sitér dette innlegget Nope, blir nok aldri ferdig utlært ... :-) Link to post
OT-flyktning Svart 16.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.September.2008 Takk. Skal sjekke neste gang jeg er der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.