Marna Startet 17.April.2004 Link til dette innlegget Startet 17.April.2004 Våren er en herlig tid. I dag har jeg startet opp AQ'en etter et halvt års dvale. Litt pumping på gassen, et par tre forsøk, så gikk den som en klokke. Ingen lekkasjer hverken av olje eller vann. Lindhomen, here we come. Synd det ikke går å legge ut videosnutter her, så kunne den herlige lyd vært tilgjengelig for herskapene mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
John_Kr Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Startet min Johnson 115 Hk påhengsmotor i går. Den var innsauset i "fogging oil" + sprøytet olje i plugghullene. Det røyk etter oppstart, men jeg brukte lang tid på å få den til å gå pent. Det er vell ikke mere å vente når man drukner motoren i olje. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Gerhard Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Den var innsauset i "fogging oil"Jeg kvelte 4 hesteren med "fogging oil" i høst. Er det noe spesielt man skal gjøre når man starter ? Blir det vanskelig å state den ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Fyll på ny frisk bensin, pump godt med bensinblæra og start opp. Det vil ryke noe fryktelig. Men start får du. Dette har jeg gjort i 6 år, fungerer meget bra. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.