Jump to content

Spørsmål

Guest thomaz

Recommended Posts

Regner med at det er knop du mener og 1 knop er 1,852 km/t.

En for slik som jeg mener å huske at vi regner det her er 30 cm. Har også hørt 33 cm men er usikker på om vi bruker det nå vi regner lengden av båten.

Kanksje noen andre vet mer om fot?

Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!!

HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER.

1 knop er 1,852 Km/t

Der er mange meninger om hvor stor en fot er, der er vist noe med engeske og amrikanske mål enheter, men jeg mener at en fot er 12 tommer og en tomme er 2,54 cm. Da blir (etter min mening) en fot 30,48 cm.

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Prøv å lage et ledene navn på emne når mann oppretter en ny streng, da hadde det vert mye lettere å se hva man skal prioritere å lese, det blir mange innlegg pr dag nå så det er ikke lett å få me seg alt  

Spørsmålene tror jeg er stilt for å få flest mulig til å trykke på linken det henvises til. Noen annonsekroner?

KAT

Guest thomaz

Sånn..trudde det ikkje var så forferdeligt gale..men eg vet det nå...ok? slapp av litt...

HVA F........ HAR DETTE HER Å GJØRE???

Kan ikke se at den siden det linkes til har med det spørsmålet som blir stilt.

Synd om vi må begynne å identitets sjekke nye medlemmer eller??...

mvh

Barsk II :yesnod:

Sånn..trudde det ikkje var så forferdeligt gale..men eg vet det nå...ok? slapp av litt...

Hei Thomaz*

Jeg forstår ikke helt hva det er Barsk II mener her jeg heller. Men tviler på at det gjaldt Deg. Bare fortsett å spør om det er noe Du lurer på. Og de spørsmåla Dine var slettes ikke dumme!!!. Husk at der finnes i utgangspunktet ingen dumme spørsmål. Du burde hatt en annen tekst til overskrift eneste, men det er jo noe man lærer etterhvert.

Hjertelig velkommen til Forumet forresten, håper Du vil trives   :flag:  :yesnod:  :wink:

Hei Thomaz*

Jeg forstår ikke helt hva det er Barsk II mener her jeg heller. Hjertelig velkommen til Forumet forresten, håper Du vil trives   :flag:  :yesnod:  :wink:

Hei.

Nå blir både spørsmålene og svarene helt håpløse når Thomaz har redigert innlegget sitt og bla. tatt bort linken uten at han opplyser det.  Antar at du Jonny ikke fikk det med deg før du svarte.

Vet av erfaring at da blir det kluss.

Anbefaler at tråden avsluttes her.

KAT

Vi har blitt moderne  og bruker SI systemet.

Til og med USA  er nå på vei og tar dette i bruk.

Da er disse "føttene"  borte vekk i løpet av endel år.

Blir da bare nevnt under "fordom historier"

eller  ???   :smiley:   :boxing:   :headbang:   :nono:   :smiley:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...