Bitteliten Svart 18.September.2008 Del på Facebook Svart 18.September.2008 lurer på om poenget her er at om det er en reklamasjon så dekker Belamarin bare ny del - og forhandler må selv stå for jobben. Men er det ikke reklamasjon så krever forhandleren deg for hele jobben og delen. Også sender de delen til Belamarin og da har de en ny på lager gratis. Bare en tanke - men det høres rart ut at ting skal være så vanskelig som du beskriver. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 18.September.2008 Del på Facebook Svart 18.September.2008 Er det feil på en del som var levert med båten i pakke fra båtleverandøren så skal man foreholde seg til båtleverandøren , man skal ikke trenge å gå til importøren selv. Båtleverandøren må vel også sørge for å demontere/montere og påse at ting fungerer etterpå om dette ikke er veldig enkle ting. Får man levert en ny vindfløy til et vindinstrument som er 2år gammelt så er det ny garanti på den nye delen Sitér dette innlegget Link to post
Servicemannen Svart 18.September.2008 Del på Facebook Svart 18.September.2008 lurer på om poenget her er at om det er en reklamasjon så dekker Belamarin bare ny del - og forhandler må selv stå for jobben. Men er det ikke reklamasjon så krever forhandleren deg for hele jobben og delen. Også sender de delen til Belamarin og da har de en ny på lager gratis.Belamarin for dekket fra Raymarine i England 2 år ombord service og den gjelder worldwide uten produkter fra nettbutikkene i USA. Sitér dette innlegget http://www.isbater.no http://www.kabola.is Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.