vkultorp Startet 17.September.2008 Link til dette innlegget Startet 17.September.2008 Norsk Trawler Klubb Har prøvd og melde inn i klubben men det hender ingen ting når jeg tykker på innmeldings banneret Er det noen her som vet hvorfor og eventuelt om det er andre steder å melde seg inn på ? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 17.September.2008 Link til dette innlegget Svart 17.September.2008 Jeg skal få Roald til å ta kontakt med deg. Velkommen i klubben vkultorp! Og velkommen på Baatplassen!! Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Roald Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Hei vkultorp. Jeg har sendt en IM og forandret "innmeldingssiden", adressen står skrevet i tillegg til linken på siden. Mvh Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.