SkipsrederGranli Startet 18.September.2008 Link til dette innlegget Startet 18.September.2008 Kjøpte i går Motip vinyl lakk for å lakke noen sider i båten. Den skulle visst være veldig bra fikk jeg vite både her og der. Jeg lakkerte og brukte opp to spraybokser på en side. Overflaten ble jo meget bra. Men er ikke fornøyd med fargen. Den blei ikke hvit som den skulle blitt, men mer grå/blå... Underlaget var mørkt brunt... Noen som har vært borti dette tidligere? Må jeg bare lakkere enda flere strøk for å få det hvitt eller må jeg overmale med noe annet? Frustrert så tips mottas med takk :-) Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Jeg har gort dette på både motorsykkel, bil og båt med spray fra Gasolin.no i forskjellige farger, og disse har dekket umiddelbart. 2 strøk har vært nok for å skifte farge fullstendig. Prøvde før dette en spray fra et Svensk firma, men da opplevde jeg litt av det samme som deg.mvh.Bayman Sitér dette innlegget Link to post
Selco18 Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Bruke grunning! Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Snakker vi om sprayen du kan spraye skai og annet plastskinn med? typisk taktrekk i bil? Eneste kjennskapen jeg har til det er svartfargen som blir helt klissete i solvarmen! pent og se på men uhyre upraktisk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.