Jump to content

Targabøyle til bayliner 2655 Ciera

Bayliner 2655

Recommended Posts

Ring BayMax i morgen. Denne er vel å få som original.

Det blir vel som å fiske etter laks i nordmarka!!!

Denne delen må du nok bare belage deg på å lete opp på bruktmarkedet i usa, kontakt "båtskraphandlerne"...

Alle orkanene kan hjelpe deg ett stykke på vei! :)

Lykke til, jeg tror det er enklere å kjøpe en gammel her til lands, og modifisere den slik at den passer din båt...

Det blir vel som å fiske etter laks i nordmarka!!!

Den skjønte jeg ikke. Siden denne targaen er valgfrittt tillleggsutstyr på Bayliner 2655, er det ikke utenkelig at importør og forhandler av merket kan skaffe denne. De skaffer iallefall andre deler, reservedeler og ekstrautstyr.

Men det er mulig denne tanken er som å fiske laks i Nordmarka. Jeg har ikke prøvd noen av delene.

Redigert av Østkyst Hustler (see edit history)
Den skjønte jeg ikke. Siden denne targaen er valgfrittt tillleggsutstyr på Bayliner 2655, er det ikke utenkelig at importør og forhandler av merket kan skaffe denne. De skaffer iallefall andre deler, reservedeler og ekstrautstyr.

Men det er mulig denne tanken er som å fiske laks i Nordmarka. Jeg har ikke prøvd noen av delene.

Det skulle være ett lite forsøk på å være morsom! :cheers:

Siden dette var en 88mod det er snakk om så tviler jeg sterkt på om det er mange som ligger med deler til denne på lager, og bayliner har ikke deler til eldre enn 95 siste meg bekjent.

Baymax er vel kun salgsledd og de sender meg til en annen forhandler( us boats) eller noe hver gang jeg har vært i kontakt med de!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...