Bayliner 2655 Startet 18.September.2008 Link til dette innlegget Startet 18.September.2008 Hei lurer på om noen her kan hjelpe meg, jeg mangler targabøyle til min Bayliner 2655 Ciera 88 mod, noen som har eller vet hvor jeg kan få tak i en?? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Ring BayMax i morgen. Denne er vel å få som original. Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner 2655 Svart 18.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 takker for tipset, har sendt en mail med forespørsel Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Eller ring ett sted i usa og bruk jetcarrier... Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Ring BayMax i morgen. Denne er vel å få som original. Det blir vel som å fiske etter laks i nordmarka!!! Denne delen må du nok bare belage deg på å lete opp på bruktmarkedet i usa, kontakt "båtskraphandlerne"... Alle orkanene kan hjelpe deg ett stykke på vei! :) Lykke til, jeg tror det er enklere å kjøpe en gammel her til lands, og modifisere den slik at den passer din båt... Sitér dette innlegget Link to post
VIP Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 (redigert) undefinedJeg lette lenge både i USA og Europa før jeg fant en på Finn som jeg kunne modifsere og bruke til min Bayliner Det vart og det billigeste alternativet. Det ligger en på Blocket.se Gå inn på Targa.Båtutstyr.Dalarna Det står i annonsen at den passer til 2655 Redigert 19.September.2008 av Eastvood (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 (redigert) Det blir vel som å fiske etter laks i nordmarka!!! Den skjønte jeg ikke. Siden denne targaen er valgfrittt tillleggsutstyr på Bayliner 2655, er det ikke utenkelig at importør og forhandler av merket kan skaffe denne. De skaffer iallefall andre deler, reservedeler og ekstrautstyr. Men det er mulig denne tanken er som å fiske laks i Nordmarka. Jeg har ikke prøvd noen av delene. Redigert 19.September.2008 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Den skjønte jeg ikke. Siden denne targaen er valgfrittt tillleggsutstyr på Bayliner 2655, er det ikke utenkelig at importør og forhandler av merket kan skaffe denne. De skaffer iallefall andre deler, reservedeler og ekstrautstyr. Men det er mulig denne tanken er som å fiske laks i Nordmarka. Jeg har ikke prøvd noen av delene. Det skulle være ett lite forsøk på å være morsom! Siden dette var en 88mod det er snakk om så tviler jeg sterkt på om det er mange som ligger med deler til denne på lager, og bayliner har ikke deler til eldre enn 95 siste meg bekjent. Baymax er vel kun salgsledd og de sender meg til en annen forhandler( us boats) eller noe hver gang jeg har vært i kontakt med de! Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Jeg så ikke at det gjaldt en 88 mod. Da er jeg enig med deg. BayMax er importør. De har en kontakt som styrer med deler og tilbehør. Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner 2655 Svart 20.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 takker for mange gode svar, kjempeforum dette her. var inne å kikket på blocket.se ser ut som den kan passe ja Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.