henboe Startet 17.April.2004 Link til dette innlegget Startet 17.April.2004 Hei, skulle idag bytte zink, og annet småtteri før jeg skulle prøvestarte før sesongen...men når jeg skrudde ut zinkpluggen, sto jeg med messingskruen i hånden, og zinken sto igjen i varmeveksleren.... kan jeg borre ut den, og sette inn den nye? motoren er en 6,2 GM, og slik som jeg ser det, går vannet fra veksleren på tur forbi zinken og ut til eksos, og i sjøen....non som kan gi mg noen tips? Mvh Henboe Sitér dette innlegget Link to post
`MINA' Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Hadde samme problem i fjor. Jeg borret et lite ( 3 eller 4 mm bor ) hull inn i pluggen som satt igjen. Brukte så en liten treskrue jeg hadde liggende, som jeg skrudde inn i pluggen. Kunne da trekke den enkelt ut med en nebbtang. Dette kan bli problematisk hvis den sitter løst innover, eller roterer. Min satt fast, slik at det gikk å presse på med drillen. Ikke morro hvis du skyver den inn og ikke kan få tak på den. Lykke til Sitér dette innlegget Mvh `MINA` Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 17.April.2004 Link til dette innlegget Svart 17.April.2004 Prøv å gjøre som GeV foreslår, men hvis sinkpluggen er for løs går det kanske an å kile den med et lite skrujern eller noe sånt. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Hulda Svart 18.April.2004 Link til dette innlegget Svart 18.April.2004 Kommer litt an på hvor sinken sitter. Hvis du har samme varmeveksleren som Hulda, er det bare å skru av v.vekslerens SB endelokk. Da kan du plukke ut sinkbiten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.