RonnyB Startet 18.September.2008 Link til dette innlegget Startet 18.September.2008 (redigert) "Og han løp fra ulykken uten noen videre skade........." Redigert 18.September.2008 av RonnyB (see edit history) Sitér dette innlegget Ronny Blørstad 90990434 http://www.ksmv.no/historie.htm Link to post
Sydvesten Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 (redigert) Dette er vel nærmest en sensasjon.... er vel et par tusen år siden sist noen gikk på vannet Redigert 18.September.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Hekksjø Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Hvilken halvplaner var det som lagde den hekkbølgen der, tro? Sitér dette innlegget En av mange upåaktet naturlov er Plastloven: "§1. All plast blir før eller senere sprø og sprekker. §2. Loven gjelder uansett plasttype og gjenstand." Link to post
lasmarquezas Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 Dette er det beste bildet jeg har sett på svært lenge! Er jo morsomt i tillegg! Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 18.September.2008 Link til dette innlegget Svart 18.September.2008 jesus i racerbåt:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
JRhansen Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Tenker det er morsomt helt til han treffer vannet jeg Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/index.php/topic/56112-prosjekt-myra-21/ Link to post
halvorsen Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 he he stilig fy f nå blir vannet hardt forn snart gitt, dette vil han nok huske ett par dager Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Fekk det bildet på mail idag med følgende fantastiske subject: After flipping his hydrofoil, Jesus quickly leaves the scene before his Father finds out! Det resulerte i høglytt latter og en glimrende start på dagen Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
p-kaill Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Maksimal flax, den der er ikke bare å kopiere... Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 flaks og flaks hva med den andre båten der når den henter igjen løpern?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
rogeri Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 .....hva med den andre båten der når den henter igjen løpern?? Hvorfor f@n tror du han løper?, klart han ser båten som nærmer seg!!!!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 jesus (...) (...) båten som nærmer seg (...) Han som nærmer seg skal bare si fra om "Æ gjer no væl jamt f@n i kem far din e, du skræm fesken me den dær reinninga di!" Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gullfisk Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Det er ikke slik at han akkurat har løpt forbi båtene, og den nærmeste kantret i dragsuget pga farten da? Når man ser vannsøylen han drar opp, så må det jo gå fort. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.