p-kaill Startet 19.September.2008 Link til dette innlegget Startet 19.September.2008 Hvor får en kjøpt en utfellbar redningsleider ? HAr sett noen som er i en liten glassfiberboks som lett kan rykkes opp med et lite tau som dras etter båten. Sitér dette innlegget Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Gamlingen har en sånn på snekka. Skal stå produsentens logo på en lapp på den grå boksen. Kan sjekke i kveld når jeg kommer hjem (sender du meg nr ditt på IM får du svar i dag, hvis ikke må du nok vente til mandag) Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Ex Vengsøyfjord Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Nå har jeg vært ombord i snekka å undersøkt.. Boksen med den utfellbare stigen er patentanmeldt av Bendiksens sveiseverksted 6684 Valsøyfjord, og levert av stenersen i kaldfjorden på kvaløya. Men da dette garantert er minst 20 år siden tror jeg du skal være heldig om du finner noe der. God helg Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
p-kaill Svart 19.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Skal prøve å google den. MEn det må vel være andre medlemmer nært Valsøyfjord,hvor det nå enn er. Men andre alternativer er også aktuelle. HA ei god helg. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 19.September.2008 Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Jeg tror du skal prøve dine venner under brua igjen. Det er ikke så lenge siden jeg så at de monterte en på en 30'. Sitér dette innlegget Link to post
p-kaill Svart 19.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.September.2008 Hei Mulligan, hvilke venner under brua???? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Norpower-Malo Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 20.September.2008 Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Sikkerhetsbutikken Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
p-kaill Svart 20.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.September.2008 Selvsagt Mulligan, var visst helt off-line i går kveld etter kanskje å ha sniffa for mye polyester. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.