Ask Startet 19.September.2008 Del på Facebook Startet 19.September.2008 http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=271623&cat=4916 Somme hekksjøhatarar vil kanskje meina at det bør skje med fleire motorbåtar? Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 Når han er så dum å kjører på grunn så! Var ikke mye kildesortering der i gården nei. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 hva i huleste er grunnen til slik vandalisme tro? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
M/S Bastard Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 Grinete hytteeier sikkert Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 Det er slik de gjør det der borte, den blir demontert på stedet og satt sammen igjenn. Så blir den sannsynligvis eksportert hit til en stakkars som tror han har gjort en god handel. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 jeg skulle fjernet den gratis for de hvis jeg slapp avgifter til norge. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Frøken Fryd Svart 19.September.2008 Del på Facebook Svart 19.September.2008 Noen som vet hvem som eier disse gravemaskinene? De kunne gjort en innsats her: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.