Fjordgut Startet 21.September.2008 Del på Facebook Startet 21.September.2008 Eg har ein liten lekkasje i motorsidan av den overgangsstussen (termostathuset) som står mellom motoren og varmevekslaren. Den blir helden av fire pinn-boltar. To av desse var utslitne (gjengane var slitt ned, og muttrane var lause). Desse er skifta, og eg har brukt eit veldig dyrt (skulle vere flott..) feittstoff saman med ny pakning. Men likevel altså: framleis ein liten lekkasje. Har lite lyst å demontere alt på nytt. Nokon som har efaring med å bruke radiatorsement i eit slikt tilfelle (Bar's leak, eller liknande)? Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 21.September.2008 Del på Facebook Svart 21.September.2008 [quote name Har lite lyst å demontere alt på nytt. Nokon som har efaring med å bruke radiatorsement i eit slikt tilfelle (Bar's leak, eller liknande)? Prøv med radiatorsement det virker,hvis lekasjen ikke er for stor.Har selv brukt det på en tidligere motor. Sitér dette innlegget Link to post
TB2855 Svart 21.September.2008 Del på Facebook Svart 21.September.2008 Jeg veit det er kjipt, men trur nok det er sikrest å ta opp igjen jobben. Radiatorsement er vel ment som en midlertidig løsing. Sitér dette innlegget Halco 29 1992 - 2007 Bayliner 2855 2007 - ? CB 66 Racer + div. hver onsdag Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis. Link to post
TMe Svart 21.September.2008 Del på Facebook Svart 21.September.2008 Trolig er der behov for å plane pakningsflatene. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgut Svart 22.September.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.September.2008 Har tenkt på det med å plane pakningsflatene ja, men har også fått råd om å prøve med silikonbasert pakningserstatning (i tillegg til pakningen, ikkje som erstatning. Nokon som har erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
flex Svart 22.September.2008 Del på Facebook Svart 22.September.2008 Har brukt mye "blue silicone" fra Loctite - med godt resultat. Ellers har "Loctite" mange gode produkter - som "flytende pakningsstoff" (fåes pu tuber) Disse stoffene kan anfefales. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.