Jump to content

Baatplassvimpel elektronisk bestilling?

per_henry

Recommended Posts

Til batdilla! Kan dere ikke kontakte en bank så det kan bli enklere å bestille og betale baatplassvimpelen igjennom netbank? Dette med giro er jo nokså gammeldags nå for tiden eller hva? Jeg ser for meg at vi bestiller gjennom en liste med våre navn til dere og betaler i netbank slik at dere sjekker med banken hvem som har betalt og sender vimpelen til oss eller blir dette for komplisert, det bør jo være en fast representant for dette så vi vet hvem som har ansvaret og hva synes dere andre om forslaget? Er det dumt eller!!!!!!

jeg brukte også nettbank.

Dessuten er det vel stort sett Ingar og Baatdilla som "baler" med dette. Behov for en mer "fast" person ser jeg ikke.

Om nettbanken din er "kresen" på opplysninger, bruk kreativiteten. De godtar som regel det meste, men mange krever skrift i stort sett alle rubrikker. En haug med nuller duger dog.

Suzuki

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...