fjordÅl Svart 24.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 då prøve eg da! Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Ben Sin Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 Slik motor hadde brodern på sin Hurricane 470 GT en gang for veldig lenge siden. Motoren var en 79 modell. Den var ikke spesielt småspist husker jeg. Tror vi snakket om 20-30 liter i timen. (Det er lenge siden altså....) Men 2,3 liter pr nm er vel i overkant av hva den kan få i seg. Kan ikke huske at vi måtte ha den i gir for å tilte. Og han hadde turteller. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Sjekk om det kan være noe hull i membranen påbensinpumpa. Sitér dette innlegget Link to post
fjordÅl Svart 28.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2008 fekk motoren opp ved hjelp av ei naudløysing, måtte ta ut "tiltepinnen". ulempen er at eg må ta denne ut kvar gong og det blir litt for vanskeleg. har blitt fortald at det hjelper å smøre denne låsemekanismen som gjer at motoren sit fast. Sitér dette innlegget båt er båt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.