peso Startet 23.September.2008 Link til dette innlegget Startet 23.September.2008 Hei. jeg må fornye gardiner og putesett i min atlantic, og lurer på om noen vet hvem som produserte dette for scand. Jeg trenger noen med maler til gardinene, fordi de jeg har kan ikke brukes til noenting lenger, da min kone vasket dem og de krøp noe helt vannvittig. Det nytter av åpenbare grunner ikke å ringe til scand, så derfor håper jeg det er noen her som vet dette. Timex Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 23.September.2008 Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 Til vår forrige båt, Atlantic 3500 var det Sysmia Birkeland v/ Lillesand, tlf 37 27 64 31 som leverte gardiner og putetrekk. Sitér dette innlegget Link to post
peso Svart 23.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 Takk for svar. Ringte Sysmia og fikk pris på gardiner. 6000 inkl moms, skal se om ikke det går å prute litt Sitér dette innlegget Link to post
Bulben Svart 23.September.2008 Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 I de senere år er det visstnok Salmaker Sørensen som har laget interør i Scand sine båter. Salmaker Sørensen Telefonnummer: 38 19 80 20 Telefaks: 38 19 80 20 Ålefjærveien 371 4634, Kristiansand S Sitér dette innlegget Nemo saltat sobrius Link to post
peso Svart 23.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 Flott. da ringer jeg dem også, og hører om de kan levere rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 23.September.2008 Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 Vet ikke om også Jens Sagen har levert noe til dem i tidligere tider? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.September.2008 Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 (redigert) Om du har ei hendig kone, så kan no du bere kjøpe inn stoff som du syns passer til båten. Så syr ho gardiner på null komma niks. Redigert 23.September.2008 av bellen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
peso Svart 23.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 bellen skrev: Om du har ei hendig kone, så kan no du bere kjøpe inn stoff som du syns passer til båten. Så syr ho gagardiner på null komma niks. Tja, jeg har en kone som er hendig til litt av hvert, men sy, det kan hun ikke. Har funnet andre bruksområder til henne som teller mer Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 bellen skrev: Om du har ei hendig kone, så kan no du bere kjøpe inn stoff som du syns passer til båten. Så syr ho gardiner på null komma niks. Sett heller kona til å gå over båt og motor, og gi deg i kast med å lære noe nytt. De første 16 gardinbitene blir sikkert litt rare, men så kommer det nok etterhvert. Tips : Pass på fingrene når du setter i gang symaskinen. Fort gjort å sy litt mer enn planlagt. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 Vet om disse http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.