jo-arl Startet 23.September.2008 Link til dette innlegget Startet 23.September.2008 hei. skal montere trim flaps på båten min :) en 15 fots med 30 hk tohatsu 4 takt . sliter med og få den i plan må få en som er med til og sette seg i front på båten da planer den lett. . så håpet det ville hjelpe med trim flaps. noen som kan bekrefte dette? har bestilt noen selv justerende håpet det sko være enklest. men det eg lurer på er på skåget mitt så skrår det litt. og hvordan skal disse stå i start possisjon og på båten. båt er bein ca 5 cm og så skrår det utover bak til topp. skal prøve og legge inn bilde må bare få tatt et:) Sitér dette innlegget Link to post
jo-arl Svart 23.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 bilde!! Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 23.September.2008 Link til dette innlegget Svart 23.September.2008 Jeg monterte Smart Tabs på jeppen (16' 50hk) Virker utmerket. Bauen går ikke så mye opp før båten går i plan (kan sitte bak og styre uten å måtte reise meg for å se framover) Båten har bedre kurs stabilitet. Utførlig installasjonsbeskrivelse følger med. Anbefales Sitér dette innlegget Link to post
Kaffelars Svart 24.September.2008 Link til dette innlegget Svart 24.September.2008 Mener å huske der er med en mal ja, der du setter utgangsposisjonen i forhold til bunn av båten (skråingen på hekken spiller ikke inn). Er også noen hull i selve planet for å velge hardhet, prøv midterste først. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.