kællen Startet 24.September.2008 Del på Facebook Startet 24.September.2008 finnes det større dynamo en den orginale som passer til penta md11c, og som ikke stjeler fart. hvor stor bør den i såfall være til 200 amp batterier Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 24.September.2008 Del på Facebook Svart 24.September.2008 Kommentar fra moderatorFordekt kommersiell markedsføring slettet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Sitér dette innlegget Link to post
kællen Svart 4.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.November.2008 Innømmer at jeg ikke har no peiling med sånt, men denne dynamoen leverer ved 6000 rpm, pentaen min kjører jeg stort sett på 2000 rpm. Nå er sikkert utveksling sånn at det blir mer på dynamoen, men blir det så mye som 6000. Er sikkert noen kloke og erfarene hoder her som vet :) Sitér dette innlegget Link to post
Martin_ Svart 4.November.2008 Del på Facebook Svart 4.November.2008 6000 rpm er ikke noe problem, den vil sikkert gå raskere enn det og. Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Jeg ville vurdert å gjøre noe med ladespenningen. Det er ikke sikkert en større dynamo hjelper om ikke ladespenning er riktig. Jeg fikk god hjelp av Jørg Becker. Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 5.November.2008 Del på Facebook Svart 5.November.2008 Kommentar fra moderatorFordekt kommersiell markedsføring slettet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Ønsker du å diskutere moderasjon så opprett en ny tråd i Spørsmål og meldinger fra medlemmene eller send klage til Skipsraadet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.