McNeill Startet 18.April.2004 Del på Facebook Startet 18.April.2004 Jeg lurte på om det er noen som har prøvd å fjerne sky plast som er limt fast med kontakt lim? Har dere noen gode råd om hvordan man kan gjøre dette? Finnes det noen middel som får limet til å løse seg opp? Mvh Jibb Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 To stoffer jeg vet fra bilbransjen som løser opp lim uten å skade lakk er Acrysol på spray fra firma C.Frimann-Dahl Oslo/Bærum og Multisol fra firma Innotec (uvisst beliggenhet) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
kristian Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 Kommer du til limet på baksiden av skaien? Så tror jeg du kan bruke "limtvatt" svensk, produkt fra Casco som fåes på fagehandel, tror jeg. Fikk en liter av en maler. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 Vær obs på at nevnte stoffer er konsentrert "hjernekverk" Friskluftmaske anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
Sylvester Svart 18.April.2004 Del på Facebook Svart 18.April.2004 Jeg lurte på om det er noen som har prøvd å fjerne sky plast som er limt fast med kontakt lim? Har dere noen gode råd om hvordan man kan gjøre dette? Finnes det noen middel som får limet til å løse seg opp? Mvh Jibb Prøv aceton, det står det i hvertfall på kontaktlim boksen.Viss ikke Sitér dette innlegget Tidligere båter: Adventure 14', Norris 27', Monaco 27', Fairline Corniche Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.