Wrooar Startet 25.September.2008 Link til dette innlegget Startet 25.September.2008 Jeg skal nå kjøre gjennom frostvæske i saltvannssystemet i min AQAD 40B. Det jeg lurer på er om det vil være tilstrekkelig å forlenge kjølevannsslangen mellom drev og bakplate, stikke denne i en bøtte med 50/50 frostvæske/vann og suge det opp? Er dette gjennomførbart, eller finnes det andre, bedre metoder for dette? Sitér dette innlegget Båt til salgs: Nimbus 800 til salgs Link to post
Fjord24 Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Mener du slik 2 korte slanger (de grønne) er lurt da det kommer litt vann/frostvesker der også. En bøtte under og en kort sugeslange så kan den kjøre og blande godt til vannet blir varmt. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 R... Se innlegg #5 i denne Tråden , Takk for sist - hils dine Sitér dette innlegget Link to post
Wrooar Svart 25.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Takk for tilbakemelding! Selv takk, og hils tilbake!! Sitér dette innlegget Båt til salgs: Nimbus 800 til salgs Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.