Lazyjack Startet 25.September.2008 Link til dette innlegget Startet 25.September.2008 Noen som har erfaring med Lewmar Integra drivenhet for montering inne i Integra pidestall med kjedetrekk. Benyttes bla. på nyere Bavaria Cruiser-serien. Er interessert i respons(sen/hurtig), støy osv og om den er like bra som en som er montert direkte på kvadrant/rorstamme. Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Jeg har en Lewmar drivenhet som er montert direkte på en spline på gearboksen. Utrolig lett å montere (1 minutt) og fungerer helt fantastisk greit. Ingen støy i det hele tatt. Styrer i allslags vær. Jeg har ennå ikke opplevd forhold hvor den har problemer. Anbefales absolutt. Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
Lazyjack Svart 25.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Kan jeg spørre hva slag båt den sitter på? Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 25.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Å ja, Bavaria 46C - så det nå! Men hva mener du med "gearboksen" Sitér dette innlegget Link to post
Leading Edge Svart 25.September.2008 Link til dette innlegget Svart 25.September.2008 Siden jeg har to ratt så er det kjeder fra rattene som går inn i en felles gearboks under dørken. Fra denne gearboksen går det ut et kraftuttak som beveger rorakslingen via et stag. AP-enheten går inn på samme gearboksen på en spline som står der originalt og bare "venter på" en autopilotmotor..... Sitér dette innlegget You are only as big as the dreams you dear to live------go for it------------ Link to post
Lazyjack Svart 26.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 Da forstår jeg, takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.