Ex Vengsøyfjord Startet 26.September.2008 Link til dette innlegget Startet 26.September.2008 Det har i dag vært to båtforlis i et lite område i Midt Troms. Den ene endte godt mens den andre fikk tragisk utfall Mine tanker går til de etterlatte etter den siste ulykken... Tore Nygård Sitér dette innlegget Min hjemmeside Link to post
Jawik Svart 26.September.2008 Link til dette innlegget Svart 26.September.2008 - Politiet har en beredskapsplan til sjøs hvor vi er i kontakt med både private og bedrifter som ønsker å være en del av beredskapen. De kontakter vi så snart noe slik skjer, sier Arnold Nilsen, lensmann i Lenvik. Dette opplegget burde flere politidistrikt opprette langs kysten. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Brynjar Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Så absolutt. Det er garantert flust med solide båtfolk med allslags båter som er villig til å delta i en slik frivillig beredskap. Jeg vet at endel offroadklubber (bil) har slik status. De tilkalles ved søk/redningsaksjoner i skog og mark da de har utmerket utstyr for å ta seg frem i ulendt terreng. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.