Jump to content

Tjuvradder tatt.. RIB forsøkt stjelt fra Sverige.

Brynjar

Recommended Posts

Synes det er flott at politi og kystvakt samarbeider om å stoppe slike tyver....og jeg ser heller ikke poenget med å stille spørsmål om de hadde myndighet til dette... Det viktsigse her er at kjeltiringene ble tatt etter mitt syn... hvilket de også ble.. så ære være kystvakten som bisto politiet på en fremragende måte i dette tilfellet også...

Så et utvidet samarbeid mellom kystvakt, politi og tollerne er helt på sin plass.. Det er nok en del som støtter kjeltringene og som dermed er uenig i dette budskap, men det får så være..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Kanskje fordi det å forvolde en annens død er straffbart? :eek:

Jeg slutter ikke å forundres over rettsoppfatningen som en del viser her på forumet! :nonod:

Rettsoppfatning blir på bakgrunn av at man har opplevd x antall butikktyverier fra egen butikk. Og tjuvraddene slipper ut på frifot 30 min etter at de har blitt henta av politiet. De burde få straffer som får dem til å virkelig angre på at de i det heletatt ble født.

Har nå to yamaha F350 i drift på samme båt

Tror litt av problemet er at vi ikke helt har fått med oss at "verden er blitt mindre" Hadde en opplevelse med at lastebilen vår ble stjålet. Oppdaget tyverist klokke syv om morgenen. Prøvde oss på en anmeldelse klokke 07.10....: ååååååå akkurat vaktbytte ,åååååååålite folk, åååååååjæ%&i travelt, kom tilbak i ettermiddag osv. Dette er i Bergen, og dumme som vi var, tenkte vi at kanskje man kunne varsle politiet østpå ? Vi fikk fort forståelse for at en arbeidsplass for to mann til en million ikke har noen stor stjerne der i gården....

Så forsøkte vi Bompengeringen for om mulig de kunne fortelle hvor bilen sist passerte ? :confused: "Dette kan vi ikke opplyse om; dersom bilen er stjålet! Personvernet, må vite..... ":flag:

Så ble en ny lastebil stjålet i et annet firma, men her lykkes eierne å følge bilen østover. Bilen ble funnet i Gøteborg, tollklarert til Sør Amerika ! :smiley:

Så at noen her inne trekker rettsikkerheten i tvil, basert på endel opplevelser, er vel kanskje ikke så rart ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...