Rui lui Startet 27.September.2008 Link til dette innlegget Startet 27.September.2008 hei.lurer litt på om jeg skal skaffe et slikt deksel har sett en del har dette,virker jo veldig prasktisk og vil sikkert øke komforten en god del.lager di disse selv eller er det et firma som lager? Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 27.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 nobody knowes? Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 27.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 hmmmmmmmmmm Sitér dette innlegget ] Link to post
knutza Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Jeg tror du må henvende deg til de som forhandler båten. Om de ikke har eller kan skaffe så tror jeg du må lage en selv. Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 (redigert) Hva med å kle selve påhengerdekselet innvendig med 10mm Biltema lyddempingsmatte? Det gjorde jeg på en 1998 Suzuki 25hk for noen år siden, og det hjalp veldig mye på den høye skingrende lyden fra to takteren. Redigert 27.September.2008 av Kodvaag (see edit history) Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Rui lui Svart 27.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 tro det eller ei men jeg har en 4 takter så bråket er ikke allverden..men når jeg gir på så hadde det vært fint med et slikt deksel.skal sende en mail til produsenten og spør:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
Hansi Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Da 4 takterne kom på markedet sluttet de fleste å produsere disse dekslene. Gjelder bla Ibiza. Hadde et svare strev med å skaffe deksel til en Ibiza jeg hadde for noen år siden. Men klarte det til slutt. Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 27.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 ok,har nå sendt en forespørrsel til produsenten..men det går gjerne å lage et selv. Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.