Jump to content

Båten ute i vinter - boblehavn!

MartinN

Recommended Posts

Hei,

Jeg vurderer å ha båten ute i boblehavn i vinter..

Båten ble bunnstoffet i sommer, men har ligget på vannet hele sommeren uten å ha vært på tur (båten har ikke motor, det er et prosjekt)..

Kan jeg bare la den ligge ute i boblehavn med presenning? Den har ikke interiør, puter, gardiner eller noe så jeg trenger ikke varme eller strøm..

Noe jeg bør tenke på? Råd? Anbefalinger?

Hva er egentlig best? Ta båten på land om vinteren eller la den ligge på vannet (et sted det selvfølgelig ikke fryser..)

Takk!

Du får jo gjort mer med den om du kan ha den inne i en garasje eller lignende da. Har selv en lignende båt som jeg skal pusse opp i vinter. Digg å ha den inne i 20 grader. Får gjort den strøken til sommeren da.

Ja, tanken har slått meg Polar, men så var det dette med budsjett og plass. I Oslo sentrum der jeg bor, er det ikke så enkelt gitt...

Det er flere som tilbyr innendørs opplag, men ikke så enkelt å bygge og holde på i en lagerhall full av andre båter..

Hmm, hadde jeg bare kjent noen som har en låve, garasje eller andre alternativer i nærheten av Oslo så hadde jeg blitt en lykkelig mann!

Hehe, hvis noen har en plass eller kjenner noen som har 20 kvm så finnes det mye godt å drikke på polet som kan komme godt med når vinteren herjer som verst.. :wink:

Redigert av MartinN (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...