MartinN Startet 27.September.2008 Link til dette innlegget Startet 27.September.2008 Hei, Jeg vurderer å ha båten ute i boblehavn i vinter.. Båten ble bunnstoffet i sommer, men har ligget på vannet hele sommeren uten å ha vært på tur (båten har ikke motor, det er et prosjekt).. Kan jeg bare la den ligge ute i boblehavn med presenning? Den har ikke interiør, puter, gardiner eller noe så jeg trenger ikke varme eller strøm.. Noe jeg bør tenke på? Råd? Anbefalinger? Hva er egentlig best? Ta båten på land om vinteren eller la den ligge på vannet (et sted det selvfølgelig ikke fryser..) Takk! Sitér dette innlegget Link to post
LarX Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Hva slags båt snakker vi om? Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 27.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Hva slags båt snakker vi om? Daycruiser 21 fot med kalesje.. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 27.September.2008 Link til dette innlegget Svart 27.September.2008 Du får jo gjort mer med den om du kan ha den inne i en garasje eller lignende da. Har selv en lignende båt som jeg skal pusse opp i vinter. Digg å ha den inne i 20 grader. Får gjort den strøken til sommeren da. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
MartinN Svart 28.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2008 (redigert) Du får jo gjort mer med den om du kan ha den inne i en garasje eller lignende da. Har selv en lignende båt som jeg skal pusse opp i vinter. Digg å ha den inne i 20 grader. Får gjort den strøken til sommeren da. Ja, tanken har slått meg Polar, men så var det dette med budsjett og plass. I Oslo sentrum der jeg bor, er det ikke så enkelt gitt... Det er flere som tilbyr innendørs opplag, men ikke så enkelt å bygge og holde på i en lagerhall full av andre båter.. Hmm, hadde jeg bare kjent noen som har en låve, garasje eller andre alternativer i nærheten av Oslo så hadde jeg blitt en lykkelig mann! Hehe, hvis noen har en plass eller kjenner noen som har 20 kvm så finnes det mye godt å drikke på polet som kan komme godt med når vinteren herjer som verst.. Redigert 28.September.2008 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MartinN Svart 28.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.September.2008 Har selv en lignende båt som jeg skal pusse opp i vinter. Hva slags båt skal du pusse opp? Hvor langt er du kommet og hva skal du gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 28.September.2008 Link til dette innlegget Svart 28.September.2008 Ville ikke hatt den båten liggende ute med kun havnepresenningen på hvis det kommer store snøfall. Hvis du har anledning til å kikke etter båten på daglig basis stiller saken seg kanskje noe annerledes. Snøen er tyngre enn vi tror og skal ikke store mengder til før flyteevnen forringes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.