olpi Svart 25.Januar.2005 Del på Facebook Svart 25.Januar.2005 (redigert) Har sendt en forespørsel til Ravns Garage så for vi se om det er noen respons der. Er litt merkelig at leverandører har så tungt for å svare på forespørsler som kommer på mail. Driver selv i salgsbransjen (campingvogner og bobiler) vi for også mange forespørsler, og vi svarer da konsekvent på alle mailer, samtidig som vi legger ved et pristilbud på det som kunden måtte være ute etter. Solgte og leverte to vogner nå føre helga, en til Arendal og en til Vennesla, begge solgt etter en forespørsel på e post. Kundene henter vognene etter kun å ha sett bilder av dem. Enklere kan det da ikke bli hverken for kjøper eller selger. <{POST_SNAPBACK}> ...så du er båtmann og velger ikke camping/bobil selv da? .... eller har du konvertert? Redigert 25.Januar.2005 av OLPI (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 25.Januar.2005 Del på Facebook Svart 25.Januar.2005 Må skille på jobb og fritid vet du Sitér dette innlegget Link to post
Trond J Svart 25.Januar.2005 Del på Facebook Svart 25.Januar.2005 Kan jo legge til en link til men den er i sverige da.Men de har endel gode tilbud. Hilsen Trond J avgaslimpor Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
sirius Svart 25.Januar.2005 Del på Facebook Svart 25.Januar.2005 Jeg har handlet mye med Ravn,s Garage til min Mercruiser. Det virker som om de har meget god greie på stort sett alt jeg spør etter, leverer delene raskt og ikke minst så er de en hel del billigere en min lokale leverandør. Jeg er meget godt førnøyd med " guttene" på Ravn,s Garage. Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Brumle Svart 25.Januar.2005 Del på Facebook Svart 25.Januar.2005 Kan jo legge til en link til men den er i sverige da.Men de har endel gode tilbud. Hilsen Trond J avgaslimpor <{POST_SNAPBACK}> Denne var også bra, er herved lagt i mappen båtbutikker Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Har sendt en forespørsel til Ravns Garage så for vi se om det er noen respons der. Kl 10.00 i dag kom pristilbud fra Ravn`s Garage, imponerende i forhold til andre leverandører. Kansje ikke de beste prisene, men servise teller jo mye det også Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Januar.2005 Del på Facebook Svart 26.Januar.2005 Er litt merkelig at leverandører har så tungt for å svare på forespørsler som kommer på mail. Har inntrykk av at båtbransjen ( og mange andre bransjer også..) ikke har oppdaget internett enda.Bare se på aktiviteten her og på Båtmagasinets forum....... Hadde jeg vært ansvarlig for service hos en av de store leverandørene var det første jeg ville gjort å sette en person til å følge med på diskusjonsforumene..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.