Rana2008 Startet 29.September.2008 Del på Facebook Startet 29.September.2008 Hallo. Jeg får levert den "nye" båten vår til helgen . Lurer i den sammenheng på om noen vet om en båtrampe nord på Stord. Vil gjerne sette ut båten her da vi har hytte på Tysnes . Helgens finale blir å føre båten til Bergen. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
bjoris Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 (redigert) Hallo. båtrampe nord på Stord. På forhånd takk. Det er en bratt en på Sjøsportsenteret ved Eldøyane, det er også en i Sæverhagen, men der må du har kort for å komme inn, jeg har ikke, denne tror jeg dog er flatere, du kan jo høre med en Karsten Olsen som jeg tror er med i forreningen om det er mulig å låne mot et mindre tillegg. De har muligens opptaksvogna (de har investert i storveis utstyr) stående i veien... Går du for Eldøyane mener jeg du bør ha 4*4 bil og/eller bil med god clutch hvis hengeren er tung... Jeg har prøvd med bestefarst Yaris 1.0... det var ikke så lurt, men den er fult brukbar hvis en har skikkelig trekkvogn Redigert: Nord på Stord Hmmm. Der må jeg melde pass, men du kan høre med de karene som driver opptak og lagring av båter på "hotell" på industriområdet Årskog, mulig de har lagd seg noe eller at de kan sette ut for deg til en grei pris... Redigert 1.Oktober.2008 av bjoris (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Sistestyrmann Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Mener å huske det er laget rampe i Sandvikvåg , er ikke 100% sikker . Kaianlegget utenfor butikken er iallefall rimelig nytt. Er ferjeleie i Jektevik av "gamletypen" kan du sette ut båten der på flo. Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Hvis den står på henger kan du jo kanskje ta den over til Tysnes og sjøsette den der. De er kanskje ferdig med rampen på Uggdal, eller du mot en liten av gift bruker rampen i Våge. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
trikkern Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Heisann! Gratulerer med ny båt! Rommetveit båtlag, Sævarhagen har grei utsettingsrampe for tilhenger, men der må du avtale med hamnesjefen for å komme inn (mob. 911 95 445). Det finnes også en ny rampe på Leirvik ved moloen til allmenn benyttelse (litt bratt). Finnes også rampe hos Åsheim Slipp i Sagvåg. Lykke til med sjøsettinga! Sitér dette innlegget Link to post
Concorde Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Fitjar båtlag har en Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Sagvåg har flere ramper Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 2.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 2.Oktober.2008 Og Leirvik småbåthavn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.