Brynjar Startet 30.September.2008 Link til dette innlegget Startet 30.September.2008 Skal ha lodd i den litt rimelige klassen for min beskjedne bruk. Kan nå få disse 2 loddene til ca. samme pris. Har tidligere sett at Eagle Fish Easy 245 DS skal være et bra lodd men er det like bra / bedre enn Navmann Fish 4430? Er ikke lett å velge elektronikk nei... Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Brynjar Svart 30.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Oppdaget nå at Navman bare har en frekvens mens Eagle har 2. Da er vel valget enkelt? Noen som kjenner Navman loddet? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
eCera Svart 30.September.2008 Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Navman fish 4430 er ett svart/hvitt simpelt ekkolodd som fungerer helt flott til å måle dybde, vil du finne fisk også vil jeg ha valgt Eagle. Har ikke testet eagle, men har prøvd 4430 og jeg fikk aldri fisk der det skulle vær fisk, og fisk der det ikke var fisk ;D Men dybden fungerte utmerket! Sitér dette innlegget Link to post
Brynjar Svart 30.September.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Takk eCera. Regner med at det blir Eagle lodd under juletreeet i år da Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
abbor Svart 30.September.2008 Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Eagle Fish Easy 245 DS er det absolutt beste loddet i budsjettklassen. Kjenner til flere som bruker det til fisking og som er godt fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.