nono Startet 30.September.2008 Link til dette innlegget Startet 30.September.2008 (redigert) Hallo, er det noen som kan hjelpe meg med følgende. Har tatt av skyveglassdørene og oppdager at disse skyve delene er ødelagt. Har satt opp noen bilder som kan vise hvordan de ser ut. Skulle gjerne ha hatt nye av disse. Takker for all seriøs hjelp mvh. Jan Bilder: Redigert 30.September.2008 av jafred (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 30.September.2008 Link til dette innlegget Svart 30.September.2008 Jeg har samme "klosser" på min Draco 2000 fra 1979. Den ene var også ødelagt hos meg. Jeg lagde en ny selv. Jeg brukte en plastkloss som fant i kjelleren. Denne klossen var laget for å banke sammen laminatgulv(hard massiv plast). Skjærte ut rett størrelse og freste spor på begge sider. Deretter borret jeg hull og forsenket disse. Pusset den til slutt med fint sandpapir og satte den inn med fett. Den klossen fungerer fortsatt. Det er vel Windy som tok over delelagret når Draco fabrikken ble lagt ned. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
ERIKB Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 Prøv å ringe Tommy Knutsen hos Windy, dir.tlf.37.05.86.30, eller s.bord 37.05.85.55 Sitér dette innlegget Link to post
nono Svart 7.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Ok da får jeg se om jeg kan få laget en slik selv. "Windy" var i kontakt med dem, men der er dem lite interessert i og hjelpe,fikk bare til svar at Draco finnes det ingen deler til.(de vil vel bare hjelpe om man har en windy boat). Men takk for svar fra begge to. Jan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.