Pål`ern Startet 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 1.Oktober.2008 Hvem har best utvalg av deler til Yanmar i Oslo - Akershus. Trenger diverse deler, og vil helst kontakte dem som har litt størrelse på delelageret sitt. Dette for kanskje og få det jeg trenger med en gang, eller så fort som mulig. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 Du kan prøve LaSa på Skøyen (litt nærmere Vekrø er det jo, Drammensvn. 214). http://www.lasa.no/ De har hatt det jeg har trengt. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Pål`ern Svart 1.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 Takk for svar. Jeg har snakket med La-sa nå, og han skulle sjekke hva han hadde av det jeg trenger, og hva han må bestille. Antydet en ukes levering på det han eventuelt ikke hadde . Sitér dette innlegget Link to post
Sistestyrmann Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 Har ikke Yanmar en avd på Hvam / Skjetten i samme bygg som Møller ? Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 Det er vel importøren som holder til der. De selger ikke detalj. Men om de har på lager går det vel fort å få det til deg direkte, det er bare betalingen som må gå gjennom forhandler. Ole Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
sap_2000 Svart 1.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Oktober.2008 La-Sa satser lite på Yanmar da de i hovedsak er VP pushere. Ta kontakt med Krogsrud marineservice. Holder til innerst i Bestumkilen på Skøyen ved Oslo motorbåtforening. De er dyktige på Yanmar Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
BårdK Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Eller AB Marineservice i Leangbukta i Asker. Sitér dette innlegget Link to post
Arimar360 Svart 17.Februar.2009 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2009 Noen ganger bedre å ha Volvo Penta da de har deler mange flere steder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.