Nybåt Startet 1.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 1.Oktober.2008 Har en relativt stor lekasje i rorgjennomføring på min Nidelv 24 - 79. Må tømmes hver dag. Tar den på land for å fikse, men hvordan gjør jeg det. Ser ut som jeg må fjerne tanken da roret går gjennom denne - og her trenger jeg noen tips fra baatplassens eminente mekanikere..... Sitér dette innlegget Link to post
tiriltoppen Svart 1.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2008 Hei,ville først sjekket pakning i pakkboksen,kan være den som er utslitt.Har selv byttet hele gjennomføringen på en nidelv28 koster ca 1000 kr hos nidelv Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Hei! Har samme problem på min Nidelv 78 mod. Er like rådvill på hvordan dette skal fikses. Har du fått fikset det? Sitér dette innlegget Link to post
Komlo Svart 22.Januar.2009 Del på Facebook Svart 22.Januar.2009 Fekk ikkje til å senda IM til deg. Eg har ikkje klart å bli klok på patenten på rorgjennomføringa endå. Planen var å skru ut heile rorgjennomføringa i eit forsøk på å skjøna noko, men det har blitt utsatt i vente på betre vær. Viss nokon her på forumet har erfaring med detta hadde det vert supert! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.