oddgeir Startet 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 2.Oktober.2008 Jeg har tenkt meg til Oslo med båten på lørdag etter at jeg har kvittet meg med den berømte båtplassbaggen, og lurte på om det er plass til gjester i marinaen på denne tiden av året. Fruen og jeg har planer om å og litt etter at vi har vært i Operaen og sett Don Carlo. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
LarX Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 http://www.herbern.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Tror ikke det er noe problem. Jeg har vært der mange ganger, eneste forskjell er at nå slipper du mest sannsynlig å betale havneavgift. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Men nå begynner nok den innerste delen av havna å fylles opp av båter som skal ligge der i vinter. Og de som måtte være ledige er antagelig lovt bort til noen. Da må du ligge på bryggene lennger ut. Litt mer urolig når nesoddferja går forbi, men ellers helt fint Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Sjøtummel Svart 2.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2008 Tror ikke det er noe problem. Egentlig ikke, men første halvdel av oktober pågår det gjerne litt arbeid med de faste plassene i forbindelse med overgang fra sommer- til vintersesong. Da kan det være det er litt trangt i gjestehavna. Enkelte vinterbåter kommer litt tidlig, enkelte sommerbåter drøyer kanskje avreise. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.