Teisten-Øyna Startet 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2008 (redigert) Hei jeg har vært på jakt etter en marna til å holde på med i vinter. Jeg fant en som skulle selges helt i orden til 25000 det er en marna 8-12, hva koster det i frakt trur dere her på baatplassen Redigert 3.Oktober.2008 av marna og sabb er tingen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Frakt? fra Kirkenes til Lindesnes er det en passe avstand?, veier den noe? Sitér dette innlegget Link to post
Teisten-Øyna Svart 3.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 det er fra oslo til flekkefjord i vest agder usikker på vekt Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Max et par tusen i frakt skulle man tro? Jeg kjøpte en gummibåt i Olso, fikk den sendt på palle til Haugesund for kr. 700,-. Og en motor går greit på en palle. Syntes det hørtes vel drøyt ut med 25.000,- for en gammel Marna? Eller er det bare meg som ikke er oppdatert? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
tuffff Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Den Marna'n veier omtrent 275 kg. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Enig at 25.000 var i overkant. Frakt gjøres via speditører som feks Norlines. De er ryddige. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Teisten-Øyna Svart 3.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 SORRY jeg mener 2500 Sitér dette innlegget Link to post
Teisten-Øyna Svart 3.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 selve frakta hvor mye koster den det er det jeg lurer på Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 Den enklaste måten å finne ut pris på frakt er å ta en rask telefon til ett fraktfirma, og der får man tilnærma riktig fraktpris. Dette er gjort på 2 minutt Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2008 (redigert) Om du legger inn dataene her så blir det ca. 2125,- Prisen over er "BRING" (Norcargo, posten osv), prisen hos Tollpost Globe ble etpar-tre hundrelapper mer, ca. 2450,- Redigert 3.Oktober.2008 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.