Luigi Startet 3.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2008 Jeg har hørt av en nabo at Fantasi Yachts i Sverige skal være et veldig bra sted for opplag av båt. Er det noen som kjenner til stedet? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 kjenner bare til att dom bygger bra båter! men dom har även vinterförvaring, du får ringe dom. http://www.fantasi-yachts.se/ Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Luigi Svart 4.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Joda, de har vinteropplag - og jeg har via-via-via hørt at de har gode referanser... Lurte på om noen derfor hadde førstehånds info:) Sitér dette innlegget Link to post
hibs Svart 16.Mai.2009 Link til dette innlegget Svart 16.Mai.2009 Var der forrige helg en tur... Sinnsykt bra, kan ikke tenke meg at det finnes en bedre plass å ha båten sin i opplag!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.