Beppe1266 Startet 4.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 4.Oktober.2008 Hei Er det noen som vet om man må montere av "luftfilter" i forkant av forgasserer før man spruter inn motorkonservering? Er det faktisk et filter inne i der eller er det bare et deksel. Om det sitter et filter der er det vel ikke så lurt å sprute inn konserveringspray.. Er det ikke et filter så slipper jeg å montere av hele det svarte dekslet.. Fint om noen har erfaringer med dette. Bjørn Sitér dette innlegget Link to post
Beppe1266 Svart 4.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2008 Det var bare et deksel. Ikke noe filter inne i deksel. Dette fant jeg ut selvsagt etter at jeg monterte det av... Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Kvammen Svart 5.November.2008 Link til dette innlegget Svart 5.November.2008 Jeg sprøyta inn konserverings spray i min 115 hk yamaha 1996 mod i går, og d er som beppe 1266 sier bare et deksel, men må nesten av med d for å få sprayet orntlig inn! Nå skall d sies at denne motoren gjikk helt til jeg har sprayet inn en hel boks! umulig å få tatt livet ev den! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.