bellen Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Trudde desse båtane kun var utstyrt med D-motorane til Volvo Penta Sitér dette innlegget Link to post
ja..men.. Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Fyll hele greia med polyurethaneskum, (ekspanderer ca.30 ganger), skjær ut senger sofa osv. må jo si at det ser ut som om noen har vært og sjoppa på maritim da Sitér dette innlegget Link to post
planting Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 grattis med ny båt, men syns litt synd på deg siden du ikke hadde penger til en bedre båt... Sitér dette innlegget Link to post
m/s draugen Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Navnet da? RAK-VED Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 (redigert) Dette virket litt ut som en sen aprilspøk men..... men å hatt en slik hadde vært tøft Redigert 6.Oktober.2008 av Hilmar 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Hans-Petter Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 du har kjøpt deg en container cruser Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 5.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 du har kjøpt deg en container cruser [/quote Container cruser du liksom, synes den er fin jeg. Tror jeg setter den i hagen i vinter så jeg får skrapa bunnstoffet ordentlig. Det står TEX på overbygget, så jeg tror den må forsette å hete det. Mulig jeg setter inn en D6 motor, er ikke de ganske bra da? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
benq Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Stilig båt må jo ha stilig motor så da passer jo D sex bra, og når du enda setter den i hagen og får den malt i sjokkrosa og setter fine bokstaver med nytt navn "PLENBUEN" da blir den stilig vet du. Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Næmen har du sett meg på motor då? Eg trur forsyne meg at det er ein 48 Hk Stanza, som er forsøkt oppbygd med delar frå ein Likasæl. Sitér dette innlegget Link to post
Leidulf Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Dette er absolutt en båt med potensial..... Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
planting Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Hillmar 2Dette virket litt ut som en sen aprilspøk men. Jeg tror deg hvis du har flere bilder av båten Ble litt mistenksom av bildet. Men få den på fjorden hadde vert noe. tror heller det er en ironi/ mobb av tråden min... hva slags plastsjekte har jeg kjøpt? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 (redigert) Må jo være fantastisk å endelig få flybridge! Tok litt tid før jeg la merke til det, men dægern den er stor! (Selv om den nok er like stor som Verrie sin...) Hvilken kartplotter skal du ha i den? Når du først skal ominnrede, skal du ha dass med eller uten elektrisk pumpe? Redigert 5.Oktober.2008 av psolse02 (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Hydrox Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 I denne sølvsjeen av et møbel trenger du definitivt et kartprogram som kjører ledig og lett i linux.. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 6.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 tror heller det er en ironi/ mobb av tråden min...hva slags plastsjekte har jeg kjøpt? hehe, det litt lettere mobbing av flere tråder. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Grand Banks jr Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Nei fillern, der lurte du meg........... NOT he he... Var god denne tråden Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Framtia Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Ville satset på blå lys under båten, det burde kle den når mørket faller på... Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Polarn Svart 6.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Lys under er et MUST, men må vente til båten går i opplag. Nå er jeg i full gang med å installere dass som det er plass nok til. Skal ha blått ledlight i spyleringen. Tøft å se godsaken forsvinne ned i det blå dypet. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Wicma Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Den er vel Nigeria registrert, garantert eierskap i flere ledd bakover. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.