TellusTellus Startet 5.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 5.Oktober.2008 Som tidligere nevnt i overskriften trenger jeg hjep fra noen som har litt peil på yanmarmotorer. Jeg har tatt nok en kikk på motoren og av det jeg kan lese av på det slitte skiltet som sitter på motoren har jeg en: Yanmar YSE80, og under dette står det såvidt jeg kan tyde MDDLL. Etter å ha søkt på nettet finner jeg absolutt ingenting om denne motoren. Skal visstnok ha 8 illsinte hestekrefter. Og er selvfølgelig en dieselmotor. Er det noen her inne som vet noe mer om denne typen motor? Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
TellusTellus Svart 5.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Oktober.2008 Takker for kjapt svar av en eller annen garvet sjømann på PM. Har altså en YSE8G.. og ikke YSE80. Yanmar kager bra motor, burde kanskje vurdere å lage skiltene som sitter på motoren like bra :) Jeg tar gjerne imot forslag om hvor jeg kan kjøpe en YSE8G til.. greit å ha en motor å overhale mens den andre sitter i båten. Sitér dette innlegget De syv P'er: PPPPPPP= Proper Planning and Preparation Prevents Piss Poor Performance Nå med båtførerbevis Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.