Størja Startet 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2008 Kommentar fra moderator:Emnetittelen er endret, var opprinnelig Septikkmåler .For mer informasjon, se 'Posting i Åpent Forum' samt EtiketteJeg har tidligere sett emne om nivå føler til septik for utenpåliggende montarsje, kan noen på tråden gi opplysninger hvor vi finner det Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Hei http://www.seatronic.no/ Side 87 Sitér dette innlegget Link to post
JFE Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Søk på Gobius. Selges bl. annet hos Seatronic Jarle Sitér dette innlegget Link to post
Størja Svart 5.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Takker for opplysningen, har noen på tråden erfaring med denne måler. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Etter det jeg finner ut så kan denne typen måler bare brukes på plasttanker. Jag har rustfri tank i min båt. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 ...Jeg har tidligere sett emne om nivå føler til septik for utenpåliggende montarsje, ................. Jeg husker ikke hvilken type septikktankmåler Riviera benytter. Kanskje det er lurt at du spyler septikktanken godt og sørger for at luftingen til tanken er god. Utenpåliggende sensorere er sikkert bra, men jeg holder enda en periode på bruk av direkte, interne målere. Ulempen er at disse krever ettersyn. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Hei, Denne kan brukes på bade plast stål og aluminiumstanker. Måleprinsippet er at du sender en ultrasonisk lydbølge mot tankveggen. Du vil få forskjellig ekko om det er veske eller luvft bak proben/sensoren. Det er 3 sensorer på denne. Vurderer å kjøpe denne selv også. Mener Seatronic hadde ett tilbud på denne tidligere. Kr.3000,- er litt mye. Sitér dette innlegget Link to post
Arejane Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 BEP har en måler TSI Ultrasonic Tank Sender basert på ekkolodd prinsippet. Her må en ta hull i tappen på tanken, men den burde vel være vedlikeholdsfri. Noen som har erfaringen med en slik en? Kunne tenke meg å prøve denne, eller annen måler med tilsvarende prinsipp. Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
JRK Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Hei, Jeg ville satset på BEP måleren om jeg allerede hadde hatt hull. Men det er jo veldig kjekt å slippe hull da. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Pris på denne måleren? Norsk forhandler? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Arejane Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 BEP sensoren så jeg i BEP katalogen 2008 side 23. Pris og hvor den er å få tak i har jeg ikke "forsket på" enda. Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
Mix Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 BEP ULTRASONIC TANK SENDER Sitér dette innlegget Link to post
Arejane Svart 20.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2008 Fant BEP-giveren i hylla hos JAMA i Stavanger. Pris kr 766,- inkl. mva. Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.