Anabelle Startet 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2008 Hei! Jeg har litt problemer med å starte min gamle maskin i båten om dagen. Skulle gjerne hatt båten på land for å jobbe videre der. Er det noen av baatplassens medlemmer som har båt i Ollebukta, og som har tenkt seg utpå en dag til uka? Skulle gjerne hatt slepehjelp bort til krana. Dette er ca 300 meter. Mvh Anabelle Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
skrotrot Svart 5.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2008 Hvis været er bra , så kan jeg komme bort med gummibåten en tur . (Fra Rakkevik) Hvis det ikke melder seg noen andre . Sitér dette innlegget Link to post
Helge Nidelv 24 Svart 7.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 7.Oktober.2008 Jeg skal ta opp snekka mi fra Ollebukta førstkommende lørdag. Jeg kan hjelpe deg kl. 11. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.