Ulv I Startet 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 6.Oktober.2008 Hei, Jeg har en bekjent som har god plass på et jorde, hvor det vokser ugress i dag. Vi pratet litt og tenkte litt på det å lage til plass for lagring av båter. (pratet bare løst om det) Plassen ligger ca 6-7km nord fra kr.sand, og båtene må fraktes på lastebil dit. Men det er godt med plass, kan sikkert legge opp for strøm og vann etc.. 1) Hva vil være grei pris for slik lagringsplass? 2) Er det noe marked for slikt i kr.sand? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Brynjar Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Nå vet jeg ikke hva folk betaler for å stå på land i båthavnene rundt omkring, jeg har heldigvis plass til båten rett uttafor huset. Dersom en kan reklamere med at båtene står trygt, tilby vann og strøm samt være konkurransedyktig på pris vil det nok alltids være marked for dette. Hvor mye fortjeneste det kan bli er vel at annet spørsmål. Sikker lagring er kanskje det beste innsalgsargumentet? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Oteren Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 De kommunale havnene tar ca kr 1.000 for vinteropplag for en 29 foter,inkl asfalt/strøm/vann. En må i ditt tilfelle regne kr 1000 i ekstra transport hver vei pr lastebil. Transport på egen henger/bil er jo mye enklere og billigere. Fordeler? Ettersyn, ikke så vindutsatt? Sitér dette innlegget Link to post
moosewine Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Ett av opplagstedene her i Arendal tar 300,- pr fot...men da mener jeg det er med kraning opp og ut. Sitér dette innlegget . Link to post
Ulv I Svart 6.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 De kommunale havnene tar ca kr 1.000 for vinteropplag for en 29 foter,inkl asfalt/strøm/vann. En må i ditt tilfelle regne kr 1000 i ekstra transport hver vei pr lastebil. Transport på egen henger/bil er jo mye enklere og billigere. Fordeler? Ettersyn, ikke så vindutsatt? Vel, kuholmen tok 2350,- for løft og lagring, og der må man også betale for å få løfte den ut igjen til våren (nygårds kran). Fordelen er sikker/trygg lagring, ettersyn, strøm, vann, kamera overvåket (kan lage til et system der folk kan logge inn å sjekke båten via web). flere ting som trengs? :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Brynjar Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Hadde jeg ikke kunnet ha båten hjemme hadde jeg vært solgt på web-overvåkning ideen. Genialt Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Kodvaag Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 Hadde jeg ikke kunnet ha båten hjemme hadde jeg vært solgt på web-overvåkning ideen. Genialt Det er det i Korsvik Marina, på www.repvik.no Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Brynjar Svart 6.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2008 I fjor vinter hadde jeg faktisk webcam på båten rett uttafor kjøkkenvinduet her.. Det jeg virkelig ønsker meg er mulighet for å ha kameraovervåkning av båten når den ligger i fortøyninga. 7-8 1.premier i lotto så er jeg der, med privat brygge og greier Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.