Enzo Startet 7.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 7.Oktober.2008 http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=274082&cat=4916 Dette var skummelt men heldigvis var det menneskelig svikt og ikke en feil med båten Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 7.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2008 Godt de fant feilen såpass kjapt også, så slipper de ubegrunnede rykter og spekulasjoner. Båten holdt seg hvertfall flytende, ....om enn noe slagside Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
Careka Svart 7.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2008 Den er synkefri. så den skal ikke gå ned. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Sydvesten Svart 7.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 7.Oktober.2008 (redigert) Dette var skummelt men heldigvis var det menneskelig svikt og ikke en feil med båten Det er vel stort sett menneskelig svikt som fører til slike uønskede hendelser i de fleste tilfeller vil jeg tro.... enten man glemmer en sikringswire eller går på grunn for den saks skyld... Men bra det gikk bra med mannskapet.... Redigert 7.Oktober.2008 av Sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.