TMe Startet 8.Oktober.2008 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2008 (redigert) http://www.nautisk.no/products/ka_e_det_det_e_vri_x12683 Jeg har skaffet meg bokverkt. En utrolig samling av kunnskap. Håndskrevet med flotte skisser og tegninger. Markussen fortalte meg at da ha begynte kjøpte han en pakke med 40 kulepenner, nå hadde han kun 3 igjen. Redigert 8.Oktober.2008 av TMe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 8.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2008 Vanvitig bra. Har hatt mye glede av det hann skriver. Bernt Sitér dette innlegget Link to post
herøy Svart 8.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2008 Kom over dette verket sist vinter en gang. Fikk sett litt i den, og da var det veldig enkelt å bestemme seg da jeg fikk muligheten til å kjøpe et eksemplar. Kombinasjonen av innsikt, erfaring og formidlingsevne er imponerende. Jeg har langt ifra lest hele boken ennå, men den har gitt meg gode svar på flere ting jeg har lurt på angående min egen båt og båter generelt. De motortekniske detaljene i boken er på et nivå som de færreste av oss egentlig får utnyttet, men her er også dette fengende lesning. Kjekke ting å kjenne til om noen skulle mene at en motor er en motor er en motor. På Roalds Kro (heter den det fremdeles?) i Åsane (Bergen) skal det visst også være mulig å få kjøpe denne boken. Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 8.Oktober.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2008 Går man inn på linken kan man bestille boka der direkte, eller gjennom en bokhandler. 600kr kan virke dyrt, men her får man skikkelig valuta for pengene. Inholdet tatt i betraktning er det den billigste boka jeg noengang har kjøpt. Markussen er fagmann i særklasse og har skrevet veldig godt og lett forstålig.Hans kunnskaper imponerer meg stort. Det er ingen tørr og kjedelig lærebok da den er spekket med eksempler fra Markussens lange verkstedpraksis og gode historier. Dette er et bokverk man kan kose seg med i timesvis og dagesvis dersom man er nogenlunde teknisk interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.