Pelle Parafin Startet 8.Oktober.2008 Del på Facebook Startet 8.Oktober.2008 (redigert) Undrer på hvor mange av BPs brukere som er medl. av Kystpatruljen,og hvor mange som har hatt behov for hjelp, (er selv total medl,har hatt hjelp en gang,plastpresenning i propellen.) Redigert 8.Oktober.2008 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem (selvfølgelig) og har ikke hatt hjelp. Enda... Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Ja, men har ikke hatt behov for hjelp så langt. Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem, i tillegg til sikkerheten i medlamskapet får man også rabat på forsikringen Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Pelle Parafin Svart 8.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem, i tillegg til sikkerheten i medlamskapet får man også rabat på forsikringen Stemmer det,(foresten: veldig fin båt du har) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Bedre å sette opp en poll vel? Er forøvrig medlem Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Ja, lag en poll! Jeg er ikke medlem, og har ikke hatt behov for hjelp enda. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Pelle Parafin Svart 8.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Ja, lag en poll! Jeg er ikke medlem, og har ikke hatt behov for hjelp enda. Hvordan gjør jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 (redigert) Lat som om du skal legg inn et svar i denne tråden. Der ser du "Legg til/rediger pollmeningsmåling" Redigert 8.Oktober.2008 av Østkyst Hustler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 8.Oktober.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 (redigert) ok Redigert 8.Oktober.2008 av Pelle Parafin (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem, og fikk hjelp med dykker til å få løs tau i propellen midt på Kosterfjorden i Sverige. (måtte betale en tusing til dykkeren, men taxibåten ut var gratis) Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Per Harald Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Jeg er selvfølgelig medlem i kystpatruljen/redningsselskapet, men har fåreløbig ikke hatt behov for hjelp. Dog var det godt å vite at de ikke var langt unna forrige helg når landfortøyningene ble kastet og vi gikk fra land i nattemørket for å ri av været. Har vært øyevitne til noen assistanser i løpet av sommeren og de gutta i Stavern gjør i vertfall en flott jobb. Anbefaler alle å støtte Redningsselskapet med et medlemsskap. Per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Tintin Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem. Har ikke hatt behov for dem selv, men har observert dem på nært hold når de kom i fint driv og plukket opp en regattaseiler som hadde fått bommen i hodet. Sikkerheten medlemskapet gir er definitivt verdt en femhundrelapp i året. Sitér dette innlegget Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter. Link to post
edo Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Stemmer det,(foresten: veldig fin båt du har) Ja, i Vesta for jeg en rabatt på premien som omtrent tilsvarer prisen på medlemskapet Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
Lars H. Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Hei. Jeg selvfølgelig medlem i Redningsselskapet, -Kystpatruljen også! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Careka Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem i det meste, og har for tiden ikke båt engang. så da bør jeg være godt dekka. Det går sikkert til en god sak, (eller et julebord eller 2 ) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Aloha II Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er total medlem, og det betalte seg når kjettingen til bøya røyk for ett par mnd siden og båten lå i fjæra og slo, dratt løs fra land, og slept til Kavringen. Og ingen ekstra regning etter dette! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post
tom-ass Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 En liten "bad" historie om Redningsselkapet: Jeg var i sommer på Trebåtfestivalen, jeg og 2 andre venner. Vår hjemmehavn er på Storsjøen i Odalen, en sjø som ikke har noen redningsfartøy, men hver sommer er vi noen uker på sjøen, så vi har lange snakket om å melde oss inn, mest for å støtte det arbeidet som gjøres. Iallefall så stoppet vi på redningsselskapets stand på trebåtfestivalen, og spurte pent om fordeler med et medlemskap. Personen i standen klarte nesten ikke svare, så det var jeg som holdt samtalen i gang. Etterhvert så sa jeg at vi hadde hjemmehavn i en innsjø på østlandet, og akkuratt i dette sekundet kom det en annen kunde, og da snudde han seg direkte til denne, og vi ble rett og slett avvist. Der mistet han 3 medlemskap! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Shiny Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er Total medlem av Kystpatruljen. Har heldigvis ikke fåt brukt for det enda. Sitér dette innlegget Sjøblid og ubetinget positiv! Link to post
Mouche Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Har vært medlem i mange år, har aldri hatt behov for å få hjelp fra dem. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
nives Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Dette er en regning eg betaler med glede. Det gir en stor trygghetsfølelse å vite at RS er tilstede på kysten. Har heldigvis ikke hatt bruk for hjelp, men har kontaktet redningsskøyter flere ganger, for informasjon om vær. Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
topa Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem og betaler med glede. Hadde hjelp av dykker til å fjerne et teppe i propellen. Dette var av type "terrasse gress" som noen hadde vært så grei å mistet. Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Har vært Totalmedlem i tre år. Ikke benyttet oss av tjenesten (enda ....) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Har medlemsskap, og håper det fortsatt vil være "bortkastede" penger. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 8.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 8.Oktober.2008 Er medlem, og har hatt nytte av assistanse en gang. Tau i propellen medførte drevhavari, og Sjøredningskorpset i Trondheim (RS Uni) besørget slep til verksted. Denne hendelsen alene dekker kostnaden for medlemskapet i ca syv år. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.