Jump to content

Hva er gjennomsnitt størrelsen på båtene her på BP?

Pelle Parafin

Undersøkelse  

421 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Spennende informasjon. Statistikk er imidlertid vanskelig - og prosentandelen i forhold til avgitte stemmer gir lite informasjon. (Det er forskjell på epler og pærer og 164 stemmer (i skrivende stund på båtlengde ved 163 stemmer avgitt, rimer dårlig med 107 stemmer på motor/seil/motorseil. Og da har jeg skjønt at noen gjerne har flere båter)

Men det er gjerne formatet på avstemningsmakroen som gjør det sånn..

HF: LB3GH

Ble litt usikker på hva jeg skulle svare. Ref, en annen tråd. :rolleyes:

Båten har type betegnelse 36 og skroglengden er 36,3 fot. Men med baugspyd og bauganker og badeplattform så er den over 40.

Jeg svarte 37+

Ingeborgimedvind, Jeg er en av de som ødlegger statistikken. Jeg glemte å krysse av for motorbåt. :wflag:

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Hvorfor er det slik at når man lager en poll så stopper en lenge før ytterkantene, altså om man vil vite størrelse på båtene så er det veldig mye å velge mellom 20 og 35 fot med under og over dette er det bare ett valg.

Hva med 5-10, 10-15, 15-20 osv til 55-60 fot iallefall?

Samme med den pollen som gikk for en liten stund siden, man skilte veldig på båter under millionen men over det var det liksom bare ett par valg...

Hvorfor er det slik at når man lager en poll så stopper en lenge før ytterkantene, altså om man vil vite størrelse på båtene så er det veldig mye å velge mellom 20 og 35 fot med under og over dette er det bare ett valg.

Hva med 5-10, 10-15, 15-20 osv til 55-60 fot iallefall?

Synes det kommer bra fram som det er:-liten-middels -stor.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...